مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-21پزشكي

مقاله استاد برنده نشان عالی دانش از سوی انتشارات اشپرینگر منتشر شد


مفهوم خاک در اندیشه مولانا (Soil in Rumi’s Thought) تألیف دکتر سید کاظم علوی پناه استاد دانشگاه تهران و برنده نشان عالی دانش دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، - مفهوم خاک در اندیشه مولانا (Soil in Rumi’s Thought) تألیف دکتر سید کاظم علوی پناه استاد دانشگاه تهران و برنده نشان عالی دانش دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، از سوی انتشارات اشپرینگر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مفهوم خاک در اندیشه مولانا (Soil in Rumi’s Thought) عنوان مقاله ای از دکتر سید کاظم علوی پناه استاد دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران است که به عنوان فصلی از کتاب Cultural Understanding of Soils توسط انتشارات اشپرینگر منتشر شد.

این مقاله که با همکاری جعفر جعفرزاده، دانشجوی دکتری دانشگاه تهران و دکتر کلثوم غضنفری، عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه تهران تألیف شده است، به موضوع و اهمیت خاک در فرهنگ ایران زمین از منظر مولانا پرداخته است.

این فصل از کتاب، هم از جنبه علمی _ ادبی نوآورانه است و هم بر اساس دیدگاه دکتر علوی پناه مبنی بر همگرایی علم، فناوری و هنر استوار است.

استاد تمام رشته سنجش از دور و GIS دانشکده جغرافیایی دانشگاه تهران و مؤلف فصل هفتم کتاب Cultural Understanding of Soils با بیان اینکه این مقاله به یک موضوع بین رشته ای می پردازد، ابراز امیدواری کرد که تألیف این کتاب و مقاله بتواند افق جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله استاد برنده نشان عالی دانش از سوی انتشارات اشپرینگر منتشر شد

مقاله استاد برنده نشان عالی دانش از سوی انتشارات اشپرینگر منتشر شد